JAdaX JAdaX
466
BLOG

11.11.11 Marsz Niepodległości - zapis całości (HD)

JAdaX JAdaX Rozmaitości Obserwuj notkę 0

11.11.11 Marsz Niepodległości - zapis całości (HD)

Każdy powinien ten film oobejrzeć, 20 minutowa relacja z Marszu Niepodległości, w którym uczestniczyłem

Autor:

Komentarz pod filmem na YT

Wydaje się, że dość obiektywny film o Marszu Niepodległości 11.11.2011 r. :)

A tak na poważnie to...
ZACZYNA SIĘ!!!
I ten film tylko potwierdza, że to jest początek czegoś naprawdę WIELKIEGO!
Film polecany zwłaszcza tym, którzy swą wiedzę czerpią z przekazów medialnych.

Kiedy wybiegłem przed baner na czele marszu i ustawiłem kamerę, spodziewałem się, że będę musiał stać w jednym miejscu do końca Marszu dobre 5 minut; po tym czasie nie mogłem się nadziwić, że ta rzeka dumnych Polaków nie kończy się i wcale skończyć się nie zamierza! Ciekawe czy ktoś oprócz mnie też to przeżył (jest czego zazdrościć). A tempo marszu nie było wcale spacerowe.
W międzyczasie mijali mnie znajomi, witali się ze mną. A ja wciąż nie mogłem wyjść z podziwu i z zachwytu nad tym tłumem idącym z hasłem: "Cześć i chwała bohaterom!"
Czegoś takiego jeszcze nie było! Przynajmniej w moim życiu.
Muszę jeszcze dodać, że przed samym banerem szło mnóstwo ludzi (w przeliczeniu na film - 3 minuty :)
Końcówka jest ucięta i to będzie taka metafora:
niech za rok będzie nas 111 TYSIĘCY!

 

JAdaX
O mnie JAdaX

Upierdliwy do bólu jadaxowy@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości